środa, 7 września 2016

Na marginesie - LBA, czyli coś o mnie

Dzisiaj będzie zupełnie inaczej, a to za sprawą Keep Your Balance i zaproszenia do Liebster Blog Award, za które bardzo dziękuję. Pierwszy raz stykam się z LBA, ale czytając same wpisy i odpowiedzi innych blogerów - już mi się podoba! Nie tylko pozwala dać coś od siebie innym, pozwala się poznać i bardziej utożsamić sam blog z blogerem, ale również daję możliwość, by się nad sobą zastanowić, a takie chwile refleksji zawsze procentują.


Q&A:

1. Wskaż jedno słowo, które opisuje Cię najbardziej

Trudno wybrać jedno słowo, zwłaszcza gdy zmiennych i cech jest tyle, ile myśli. Wydaje mi się, że słowo woda jest słowem, które najbardziej odzwierciedla moją osobę. Jako, że jest nie tylko zmienna (łagodna, cicha, spokojna, niezależna, silna i głośna) ale też zainteresowana całym światem, obecna wszędzie gdzie to tylko możliwe.

2. Za czym tęsknisz?

Za śpiewem prababci. Za plażą i nurkowaniem. Za czasami bez Internetu i telefonu (choć w nich nie żyłam ;D )



3. Jaka jest Twoja ulubiona książka i dlaczego?

Książki to w ogóle moje uzależnienie, więc mam bardzo dużo ulubionych. Gdybym jednak miała wybrać jedną, wybrałabym Harry`ego Potter`a, głównie dlatego, że rozpoczęła moje uzależnienie i zachowałam w nim uczucie beztroskiego, błogiego dzieciństwa miedzy kartkami.

4. Jaka jest Twoja ulubiona forma aktywności i dlaczego?

Tutaj już chyba nie będę w stanie wybrać jednej rzeczy. Lubię zarówno jazdę konną, zumbę, jogę, jazdę na rowerze, na nartach, desce, łyżwach, pływanie, taniec. Każda aktywność ma w sobie coś fajnego.

5. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku i dlaczego?

Tutaj podobnie jak wyżej. Każda pora roku ma w sobie coś pięknego i każdą można lubić za coś innego. Jako, że jednak należę do osób ciepłolubnych wybrałam wiosnę i lato :)

6. Jaka jest Twoja wymarzona praca?

Praca, w której mogę skupiać się na innych ludziach i na pomaganiu im. Praca z każdego miejsca na świecie. Taka, która daje możliwość rozwoju i nauki, a jednocześnie oferuje elastyczny czas pracy.

7. Czy jesteś śpiochem, czy nie potrzebujesz dużej ilości snu?

Bardziej ranny ptaszek.

8. Jakie było najważniejsze wydarzenie w Twoim życiu do tej pory?

Mam dwa takie wydarzenia, mianowicie zmiana kierunku studiów i oświadczyny ;)

9. Wskaż 4 wartości, które są dla Ciebie najważniejsze w życiu?

Szacunek, szczerość, lojalność i wiara

10. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?

Nie zabrzmi to zbyt ambitnie, ale uwielbiam makaron z koktajlem truskawkowym :)

11. Czym jest dla Ciebie świat?

Świat jest dla mnie cudem i wachlarzem możliwości.


Jeszcze raz dziękuję za nominację :) I oczywiście zapraszam do wspólnej zabawy.

O to moje pytania:
  • Czym się kierujesz w życiu?
  • Jaki jest Twój najbardziej pamiętny smak dzieciństwa?
  • Czy odnalazłeś/aś już w swoim życiu pasję i jeśli tak, to jaką?
  • Jaka jest Twoja ulubiona książka i dlaczego?
  • Gdybyś wiedział/a, że zostało Ci pół roku życia, co byś się zdecydował/a zrobić, czego dokonać?
  • Kim jest osoba, która najbardziej Cię inspiruje i dlaczego?
  • Co najbardziej cenisz w drugim człowieku?
  • Z jakiej rzeczy w sobie lub tego co dokonałeś/aś, jesteś najbardziej dumny/a?
  • Dlaczego założyłeś/aś bloga i co Ci daje jego prowadzenie?
  • Kot czy pies? :)
Nominuję:

http://storklem.blogspot.com/
http://kuchniasmakoszy.blogspot.com/
http://candy-pandas.blogspot.com/
http://fabrykapomyslow50.blogspot.com/
http://slimsizeme.pl/
http://betweendots.blogspot.com/
https://kulinarneinspiracjefutki.blogspot.com/
http://dlaczego-weganizm.blogspot.com/
https://urudejnatalerzu.blogspot.com/
https://myladylaura.wordpress.com/
http://www.keepyourbalance.pl/

Mam nadzieję, że weźmiecie udział w zabawie :) Oczywiście osoby, które nie zostały nominowane również mogą brać udział! Możecie odpisywać u siebie w postach lub w komentarzach.

POZDRAWIAM SERDECZNIE :):)

12 komentarzy:

  1. dziękuję za nominację, bardzo ciekawe pytania:) z chęcią odpowiem:)
    Makaron z koktajlem truskawkowym też uwielbiam, nawet jeśli nie brzmi ambitnie- za to smakuje genialnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna zabawa i fajny wpis :) Pytania proste, ale powiem szczerze że na niektóre też nie mam jednoznacznej odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Harry Potter :D też ją bardzo lubię :) i aktywnośc fizyczna- konna? super, zazdroszczę :) sama bym pojeździła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię czytać te wpisy, bo właśnie dzięki temu mogę troszkę lepiej poznać osoby, na które blogi lubię zaglądać :) Dziękuję za nominację - postaram się w miarę szybko coś wyskrobać :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach ach ! Makaron z koktajlem truskawkowym? Jestem oficjalnie zaintrygowana, bo w życiu nie jadłam ! Musze spróbować w sezonie :D No i też Ci zazdroszczę tej jazdy konnej. Harry Potter może nie był moją pierwszą książką, ale też darzę go ogromnym sentymentem i wracam do niej co jakiś czas. Na przykład teraz go znowu czytam (kiedy tylko córa mi daje), bo w listopadzie wejdzie do księgarni nowa część i przygotowuję się już na nią i odpowiednio nastrajam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ja również ;D Wczoraj do niego wróciłam ;D Koniecznie spróbuj tego makaronu, nie mogę uwierzyć, że nigdy nie jadłaś :)

      Usuń
  6. Bardzo Ci dziękuję za odpowiedzi ! :) Są wspaniałe :)
    Pięknie napisałaś jakie słowo najbardziej Cię opisuje - świetnie to ujęłaś !
    Również tęsknię za czasami bez internetu i telefonu, a w sumie był to okres mojego dzieciństwa, zanim poszłam do szkoły. To był tak niesamowicie beztroski czas...
    Uwielbiam Harry'ego Potter'a :)
    Cudowne te aktywności fizyczne - joga <3
    Ja też odnajduję coś dla siebie w każdej porze roku i każda może być piękna, ale jakoś tak lubię jesień :)
    Widzę, że mamy tę samą wymarzoną pracę :)
    Oświadczyny - gratuluję ! :)
    Podpisuję się pod Twoimi wartościami :)
    Ja też bardzo lubię makaron z koktajlem truskawkowym - najprostsze, najlepsze :)

    Dziękuję za Twoją nominację, pozwól proszę, że odpowiem na nią w komentarzu :)
    1. Czym się kierujesz w życiu?
    Tym, co podpowiada mi mój wewnętrzny głos. Wartościami oraz wiarą.
    2. Jaki jest Twój najbardziej pamiętny smak dzieciństwa?
    Najbardziej pamiętam niesamowity smak klusek na parze z konfiturą w środku - do tej pory takich nie jadłam :)
    3. Czy odnalazłeś/aś już w swoim życiu pasję i jeśli tak, to jaką?
    Wciąż poszukuję siebie, swojego miejsca, więc i nowe pasje pojawiają się w moim życiu. Obecnie jest to blogowanie, gotowanie, uprawianie sportu, czytanie książek...
    4. Jaka jest Twoja ulubiona książka i dlaczego?
    Jest wiele pozycji, do których z przyjemnością wracam. Gdybym miała wybrać jedną, to byłaby to obecnie książka D. Skalskiej "Pokochaj swoje ciało".
    5. Gdybyś wiedział/a, że zostało Ci pół roku życia, co byś się zdecydował/a zrobić, czego dokonać?
    Zaskakujące pytanie :) może zdecydowałabym się na jakieś ekstremalne przygody, ale chciałabym przede wszystkim mieć dobre relacje z najbliższymi i być na to przygotowana duchowo.
    6. Kim jest osoba, która najbardziej Cię inspiruje i dlaczego?
    Taką osobą jest m.in. Agnieszka Maciąg, ponieważ jej blog i książki to niewyczerpane źródło mądrości, inspiracji, nadziei i radości :)
    7. Co najbardziej cenisz w drugim człowieku?
    Dobre intencje, szczerość, uczciwość, pokorę.
    8. Z jakiej rzeczy w sobie lub tego co dokonałeś/aś, jesteś najbardziej dumny/a?
    Z tego, że powstałam wtedy, gdy mocno upadłam.
    9. Dlaczego założyłeś/aś bloga i co Ci daje jego prowadzenie?
    Z potrzeby serca i chęci bycia po drugiej stronie jako autor :) Prowadzenie bloga daje mi satysfakcję, motywację, wiele inspiracji, rozwijam się i jestem częścią społeczności :)
    10. Kot czy pies? :)
    Pies :)

    Dziękuję jeszcze raz za odpowiedzi na moje pytania, a także Twoją nominację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dużo mamy wspólnego, jak widzę :)
      Aż przypomniał mi się smak klusek jakie babcia robiła :)
      Ja Tobie dziękuję za odpowiedzi, są genialne. Stety albo niestety, im mocniej upadamy, tym bogatsi możemy się podnieść - ale to z pewnością już wiesz. Ja ostatnio zaczęłam się kierować zasadą, że albo wygrywamy i wszystko idzie zgodnie z naszą myślą - albo się uczymy.
      I też bardzo lubię Agnieszkę Maciąg :)

      Usuń
    2. Dobrze jest czuć, że jest ktoś, kto czuje i myśli podobnie :)
      Pięknie napisałaś, że albo wygrywamy i wszystko idzie zgodnie z naszym planem, albo się uczymy.
      :)

      Usuń
  7. O tak makaron albo ryż z koktajlem truskawkowym to niebo na ziemi. Oj te nominacje chyba wszędzie mnie straszyć będą, jak na złość mam mocno rozplanowane posty i wątpię, żebym miała czas wtrącić LBA, ale chociaż tutaj Tobie odpowiem:

    1. Czym się kierujesz w życiu? Chyba niczym, chociaż może - wkurzaniem wszystkich na około swoim istnieniem.
    2.Jaki jest Twój najbardziej pamiętny smak dzieciństwa? Irysy od wedla, te co kiedyś w mieszance wedlowskiej były.
    3.Czy odnalazłeś/aś już w swoim życiu pasję i jeśli tak, to jaką? Tak - gra na instrumentach, głównie gitarze i perkusji.
    4. Jaka jest Twoja ulubiona książka i dlaczego? Mistrz i Małgorzata, cenie ją za cytat "Na litość boską, królowo – zachrypiał – czy ośmieliłbym się nalać damie wódki? To czysty spirytus."
    5. Gdybyś wiedział/a, że zostało Ci pół roku życia, co byś się zdecydował/a zrobić, czego dokonać? Pewnie nic, bo co planuje to i tak wychodzi odwrotnie.
    6. Kim jest osoba, która najbardziej Cię inspiruje i dlaczego? Chciałabym powiedzieć, że mój przyszły mąż, ale znając życie skończę jako stara panna, ale istnieje na tym świecie osoba, która inspiruje mnie tym, że można być pieprzonym dzieckiem szczęścia, a przy tym być cholernie zdolnym dzieciakiem i chyba to mnie najbardziej inspiruje, bo chociaż sama znam swoje możliwości i zdolności to brak mi szczęścia.
    7. Co najbardziej cenisz w drugim człowieku? Uczciwość i poczucie humoru, niestety ale tyle razy na ludziach się przejechałam, że ciężko mi ufać drugiej osobie.
    8. Z jakiej rzeczy w sobie lub tego co dokonałeś/aś, jesteś najbardziej dumny/a? Ciężko powiedzieć, ale według moich znajomych to że mam pracę bez wykształcenia - czasem siedzenie non stop w komputerze się opłaca.
    9. Dlaczego założyłeś/aś bloga i co Ci daje jego prowadzenie? Trochę z nudów - kiedyś pisałam sporo wierszy, eseje czy felietony uwielbiałam, ale gdy poszłam do liceum odechciało mi się, dla mnie to odskocznia od pracy, ale też forma inwestycji w przyszłość - zdobycie doświadczenia, które m.in. w mojej pracy bywa przydatne.
    10. Kot czy pies? :) Chyba jednak kot.

    OdpowiedzUsuń
  8. makaron z koktajlem truskawkowym - już to lubimy! :D
    1. Wiarą i dążeniem do samospełnienia.
    2. Makaron z kozim serem i cukrem oraz kakao z koziego mleka. Nasz dziadek miał kiedyś wspaniałe kozy :)
    3. Długo jej szukałyśmy i wreszcie wiemy, że blog oraz wszystko co z nim związane czyli zdrowy tryb życia, zdrowe cukiernictwo itd. to nasza pasja :)
    4. Jest wiele takich książek. Zaczynając od "Bąbel i Syfon na tropie" oraz dalsze jej części, które były naszymi pierwszymi książkami przeczytanymi z zainteresowaniem (lektury się nie liczą :P), kończąc na "Tysiąc wspaniałych słońc". Ta książka jako pierwsza wywołała w nas masę emocji.
    5. Wyjazd do Korei i w ogóle po całej Azji, ale wolimy nie myśleć o takich nagłych sprawach :P
    6. Może to banalne ale nasi rodzice zawsze byli dla nas inspiracją i autorytetem. Za miłość jaką do siebie czują i szczerość jaką siebie darzą. Żadnych kłamstw, wspólne, szczęśliwe życie. Tak chcemy żyć :)
    7. Właśnie szczerość bo to czego nienawidzimy i czym gardzimy to dwulicowość.
    8. Jesteśmy dumne ze zmiany swojego stylu życia na zdrowy oraz, że wbrew woli rodziców przeprowadziłyśmy się do Wrocławia na drugi stopień studiów :)
    9. Blog oczywiście miał początkowo być takim naszym internetowym zeszytem z opiniami na temat zdrowych słodyczy ale teraz stał się niemalże naszą małą misją. Prowadzenie go dało nam wiele nowych znajomości oraz nauczyło systematyczności i odpowiedzialności za swoje słowa :)
    10. Pies :)

    OdpowiedzUsuń